Show simple item record

dc.contributor.advisorUrm, Ada, juhendaja
dc.contributor.advisorOlt, Anne-Liis, juhendaja
dc.contributor.authorSirp, Leena
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2015-10-22T12:25:24Z
dc.date.available2015-10-22T12:25:24Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/49154
dc.description.abstractAntud seminaritöö eesmärk oli uurida eestikeelse MacArthuri Suhtlemise arengu testi (CDI) lühiversiooni konstruktivaliidsust. Valimisse kuulub 30 tervet eesti last vanuses 2 aastat. Iga lapsevanem täitis nii eestikeelse CDI pika versioon kui ka lühiversiooni. Lühitesti konstruktivaliidsuse hindamiseks analüüsisin lühitesti sisereliaablust ning võrdlesin kahe testi tulemusi omavahel. Tulemused näitasid, et lühitest on usaldusväärne ning eristab hästi kõrgemaid tulemusi madalatest. Seega eestikeelne CDI lühiversioon on heaks mõõtmisvahendiks kõnearengu uuringu esmaseks läbiviimiseks.et
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4520641*est
dc.language.isoeten
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.subject.otherkõne arenget
dc.subject.otherlapsedet
dc.subject.othertestidet
dc.subject.otherEestiet
dc.titleMacArthuri suhtlemise arengu testi lühiversiooni konstruktivaliidsuset
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record