Show simple item record

dc.contributor.authorTNS Emor
dc.date.accessioned2016-06-08T13:38:46Z
dc.date.available2016-06-08T13:38:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/51771
dc.description.abstractUuringu eesmärgiks oli hinnata õpetajaameti kuvandi ja atraktiivsuse algtase Eesti ühiskonnas. Uuringu kaugemaleulatuv eesmärk on toetada õpetajaameti kuvandi kaasajastumist, õpetajaameti maine tõusu ning õpetajaameti atraktiivsuse kasvu. Selle laiemaks oodatavaks tulemuseks on see, et kasvaks nii õpetajaks õppima asujate arv kui ka õpetajaks tööle pürgijate hulk vakantsete ametikohtade kohta. Visiooniks on, et õpetajaks olemine on üks arvestatavatest elukutsevalikutest parimatele koolilõpetajatele ning ka neile, kes kaaluvad pööret ametialases karjääris. Uuring viidi läbi 4 sihtrühmas: - 16-19-aastased gümnaasiumiõpilased üldhariduskoolides; - 1.-2. kursuse bakalaureuse taseme üliõpilased; - 35-50-aastane elanikkond; - õpetajad üldhariduskoolides ja kutseõppeasutustes.en
dc.language.isoeten
dc.publisherHaridus- ja Teadusministeeriumen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectõpetajaameti kuvanden
dc.subjectõpetajaameti atraktiivsusen
dc.subjectõpetajaden
dc.titleÕpetajaameti kuvand ja atraktiivsus 2016en
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record