Show simple item record

dc.contributor.advisorHõim, Terje, juhendaja
dc.contributor.authorAaviste, Getriin
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituutet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondet
dc.date.accessioned2016-09-21T12:40:34Z
dc.date.available2016-09-21T12:40:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/53773
dc.description.abstractKäesolevas bakalaureusetöös uuritakse ümberpööratud klassiruumi kui ühe õpetamismeetodi rakendamist III kooliastme matemaatika tundides. Teoreetilises osas tuuakse välja ümberpööratud klassiruumi positiivsed ja negatiivsed küljed ning tutvustatakse seni läbiviidud uuringuid. Praktilises osas kirjeldatakse näidistundide läbiviimiseks loodud õppematerjale ning õpilaste ja õpetaja tagasiside kogumise instrumente. Töö viimases osas esitatakse tagasiside analüüs ning tulemuste kokkuvõte.et
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subjectbakalaureusetööet
dc.subjectümberpööratud klassiruumet
dc.subjectõpetamismeetodidet
dc.subjecttagasisideet
dc.subjectõppematerjalet
dc.titleÜmberpööratud klassiruumi õppemeetodi kasutamine III kooliastme matemaatikaõppes kahe tunni vältelet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record