Show simple item record

dc.contributor.advisorRemmik, Marvi, juhendaja
dc.contributor.authorOberst, Jaana
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika
dc.contributor.otherEesti Muusika- ja Teatriakadeemia
dc.date.accessioned2016-09-28T09:27:02Z
dc.date.available2016-09-28T09:27:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/53897
dc.description.abstractKäesoleva magistritöö eesmärgiks on on välja selgitada, millised on õpetajate ja lapsevanemate arusaamad väärtuskasvatusest ning kuidas erinevad sihtgrupid - õpetajad ja lapsevanemad tajuvad väärtuste avaldumist lasteaia koguperepidude traditsioonis ning sellega seotud protsessides.en
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4577726*esten
dc.language.isoeten
dc.publisherTÜ Viljandi Kultuuriakadeemiaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rightsopenAccesset
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectmagistritööden
dc.subjectväärtuskasvatusen
dc.subjectkoolieelne kasvatusen
dc.subjecttraditsiooniden
dc.subjectlasteaiaõpetajaden
dc.subjectkoolieelikuden
dc.subjectlapsevanemaden
dc.subjectlasteaiaden
dc.titleÕpetajate ja lapsevanemate arusaamad laste väärtuste kujunemisest Valga lasteaed Buratino näitelen
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International