Show simple item record

dc.contributor.advisorPesti, Madli, juhendajaet
dc.contributor.authorKama, Põim
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakondet
dc.date.accessioned2018-05-31T13:32:12Z
dc.date.available2018-05-31T13:32:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/60202
dc.description.abstractBakalaureusetöös analüüsitakse kaasaegse füüsilise teatri lavastaja Renate Keerdi loomingut sookäsitluse ja rituaalsuse aspektist. Töö üheks eesmärgiks on kirjeldada ja analüüsida soolisuse kujutamist ning rituaalsuse esinemist Keerdi füüsilises teatris. Töö teise ja laiema eesmärgina otsitakse teatriteoreetilisel väljal viise, kuidas raskesti määratletavast ja analüüsile sageli tabamatuks jäävast füüsilisest teatrist rääkida. Füüsilise teatri analüüsimisel populaarse, kuid võrdselt hajusa fenomenoloogilise meetodi asemel leiab rakendamist uurimisviis, milles lavastuste performatiivseid elemente vaadeldakse suhetes nende semiootilise tähendusega. Bakalaureusetöös vaadeldakse põhjalikumalt kolme Renate Keerdi lavastust: „PURE MIND“ (2013), „Põletatud väljade hurmaa“ (2015) ja „KOON“ (2016), mis kõik esietendusid Tartu Uues Teatris.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estonia*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherfüüsiline teateret
dc.subject.otherteatriteaduset
dc.subject.othersoouuringudet
dc.titleSugu ja rituaal Renate Keerdi füüsilises teatriset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess