Show simple item record

dc.contributor.advisorKäärik, Ene, juhendaja
dc.contributor.authorUgrjumova, Anastassia
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituutet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondet
dc.date.accessioned2018-06-28T08:45:32Z
dc.date.available2018-06-28T08:45:32Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/61049
dc.description.abstractBakalaureusetöös uuritakse milline reklaamikanal tõi kõige rohkem inimesi DanceAct tantsustuudiosse ja milliseid informatsiooniallikaid DanceAct stuudio liikmed kasutavad kõige tihedamini. Vastused sellistele küsimustele aitavad stuudiol kiiremini areneda ja meelitada stuudiosse igast vanusest inimesi. Samuti huvitutakse reklaami väljumise ajalisest perioodist. Informatsiooni kogumiseks koostati ankeet. Tulemuste analüüsimiseks kasutati hii-ruut testi ning binaarset ja multinomiaalset Logit-mudelit.et
dc.language.isoestet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estonia*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subjecthii-ruut testet
dc.subjectbinaarne Logit-mudelet
dc.subjectmultinomiaalne Logit-mudelet
dc.subjectChi-squared testen
dc.subjectBinary Logit modelen
dc.subjectMultinomial Logit modelen
dc.titleDanceAct tantsustuudio reklaamiallikate analüüset
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess