Show simple item record

dc.contributor.advisorPadrik, Marika, juhendaja
dc.contributor.authorPaulus, Anneli
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2019-08-29T18:08:44Z
dc.date.available2019-08-29T18:08:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/65139
dc.description.urittps://www.ester.ee/record=b5255675*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAutorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 Eesti*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subject.othermagistritöödet
dc.subject.othermuukeelsedet
dc.subject.otherõpilasedet
dc.subject.otherhariduslikud erivajadusedet
dc.subject.otherõpetamineet
dc.titleMuukeelse haridusliku erivajadusega õpilase märkamine ja õpetamine: probleemid õpetajate ja tugispetsialistide hinnangu|et
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess