Show simple item record

dc.contributor.advisorTäht, Karin, juhendaja
dc.contributor.authorTiirik, Aire
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2019-09-24T12:03:18Z
dc.date.available2019-09-24T12:03:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/65320
dc.description.abstractAntud uurimistöö eesmärgiks oli leida Tartu Ülikooli üliõpilaste motivatsiooni ja tajutud stressi vahelised seosed. Andmete kogumiseks kasutati küsimustike: „tajutud stressi skaala” ja „motivatsioon ja enesetõhusus kõrgkoolis”. Valimisse kuulusid 89 üliõpilast Tartu Ülikoolist. Andmetöötlus meetoditena kasutati faktoranalüüsi ja Pearson’i korrelatsiooni. Uurimistöös leiti, et üliõpilased, kes olid motiveeritumad neil oli ka kõrgem enesetõhusus ja hakkamasaamine oma probleemidega. Enesetõhusatel üliõpilastel olid ka kõrgemad hinded. Samas ei leitud seoseid tajutud stressi ja õppeedukuse ega motivatsiooni ega õppeedukuse vahel.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAutorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 Eesti*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subjectüliõpilasedet
dc.subjectmotivatsioonet
dc.subjectenesetõhususet
dc.subjecttajutud stresset
dc.subjectstressiga toimetuleket
dc.subjectstudentsen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectself-efficacyen
dc.subjectperceived stressen
dc.subjectcoping with stressen
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.titleMotiveeritus kõrgkoolis õppida, tajutud stress ja tajutud hakkamasaamine Tartu Ülikooli üliõpilaste näitelet
dc.title.alternativeMotivation in higher school study, perceived stress and perceived coping at show of Tartu University studentsen
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess