Show simple item record

dc.contributor.advisorVaas, Irja, juhendaja
dc.contributor.authorSonberg, Jaanika
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2020-03-02T14:09:40Z
dc.date.available2020-03-02T14:09:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/67208
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5248613*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.uri*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherkoolieelikudet
dc.subject.otherjoonistusedet
dc.subject.otherloovuset
dc.subject.othertestimineet
dc.titleLoova mõtlemise nelja komponendi võrdlemine eelkooliealiste poiste ja tüdrukute joonistusteset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record