dc.contributor.advisor | Pütsep, Piret, juhendaja | |
dc.contributor.author | Pütsep, Piret | |
dc.contributor.other | Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond | et |
dc.contributor.other | Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut | et |
dc.date.accessioned | 2020-08-07T11:57:12Z | |
dc.date.available | 2020-08-07T11:57:12Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10062/68602 | |
dc.description.uri | https://www.ester.ee/record=b5364713*est | et |
dc.language.iso | est | et |
dc.publisher | Tartu Ülikool | et |
dc.rights | openAccess | et |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | magistritööd | et |
dc.subject.other | õpetajad | et |
dc.subject.other | säästev areng | et |
dc.subject.other | info- ja kommunikatsioonitehnoloogia | et |
dc.subject.other | käsitöö | et |
dc.title | Õpetajate arusaam säästva arengu dimensioonidest ning info- ja kommunikatsioonitehnoloogiast säästva arengu osana käsitöötundides | et |
dc.type | Thesis | et |