Show simple item record

dc.contributor.advisorPütsep, Piret, juhendaja
dc.contributor.authorPütsep, Piret
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2020-08-07T11:57:12Z
dc.date.available2020-08-07T11:57:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/68602
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5364713*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.othermagistritöödet
dc.subject.otherõpetajadet
dc.subject.othersäästev arenget
dc.subject.otherinfo- ja kommunikatsioonitehnoloogiaet
dc.subject.otherkäsitööet
dc.titleÕpetajate arusaam säästva arengu dimensioonidest ning info- ja kommunikatsioonitehnoloogiast säästva arengu osana käsitöötundideset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess