Show simple item record

dc.contributor.advisorBurget, Mirjam, juhendaja
dc.contributor.authorSaad, Kaire
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2020-09-01T10:28:52Z
dc.date.available2020-09-01T10:28:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/69362
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5368437*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.uri*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otheralushariduset
dc.subject.otheruurimuslik õpeet
dc.titleÕpetajate arusaam suunatud uurimuslikust õppest ja selle rakendamisvõimalustest koolieelses lasteasutuseset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record