Show simple item record

dc.contributor.advisorKutsar, Kristina, juhendaja
dc.contributor.authorPavel, Kertu
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2021-02-01T12:49:03Z
dc.date.available2021-02-01T12:49:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/71235
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5405577*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.othermagistritöödet
dc.subject.otheraktiivsus- ja tähelepanuhäireet
dc.subject.otherkaasav hariduset
dc.titleKlassiõpetajate teadmised aktiivsus- ja tähelepanuhäire olemusest ning teaduspõhistest strateegiatest õpilaste toetamiselet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess