Show simple item record

dc.contributor.advisorAru, Jaan, juhendaja
dc.contributor.advisorVasser, Madis, juhendaja
dc.contributor.authorAdamson, Ants
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2021-06-29T11:22:58Z
dc.date.available2021-06-29T11:22:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/72769
dc.description.abstractKuidas tullakse uute lahenduste peale? Kuivõrd on uudsete lahenduste aluseks äkktaipamine? Selle küsimuse uurimine on peamiselt toimunud lihtsas laborikeskkonnas. Käesolev uurimustöö keskendub uudset lahendust nõudva ülesande-keskkonna arendamisele virtuaalreaalsuses. Keskkonnaks loodi kaks põgenemistuba, mida läbiti erinevatel päevadel. Näidati, et katseisikud, kes lahendasid esimese toa ära, kasutasid ka rohkem äkktaipamist. Üldiselt kasutasid 54% osalejatest enamikel kordadel äkktaipamist. Lisaks üritati uurida ka mõtteshoidmise efekti. Selleks loodi kaks gruppi, kellest ühele tuletati pidevalt meelde, et ta mõtleks esimesele toale. Statistiliselt olulist efekti ei leitud. Kokkuvõtvalt loodi pind, mille pealt arendada edasi loodud keskkonda ning korraldada järgnevaid eksperimente.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectäkktaipamineet
dc.subjectpõgenemistubaet
dc.subjectinsighten
dc.subjectescape roomen
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.subject.othervirtuaalreaalsuset
dc.subject.othervirtual realityen
dc.titleÄkktaipamist uuriva keskkonna arendamine virtuaalreaalsuseset
dc.title.alternativeExploring Insight Using Virtual Realityen
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess