Show simple item record

dc.contributor.advisorVõik, Ilona, juhendaja
dc.contributor.authorMärtsin, Maris
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2022-07-01T08:30:11Z
dc.date.available2022-07-01T08:30:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/82996
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5508367*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherkoolieelikudet
dc.subject.otherettelugemineet
dc.subject.otherkuulamineet
dc.titleRegulaarse ettelugemise mõju tähelepaneliku kuulamise oskuse arendamisel 5-7aastaste laste näitelet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess