Sirvi Autor "Viirpalu, Piret, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 37
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Disipliinipõhise kunstihariduse (DBAE) olemus ja rakendamine. Näitlikud ülesanded gümnaasiumiastmetele(Tartu Ülikool, 2014) Mets, Elis; Viirpalu, Piret, juhendajalistelement.badge.dso-type Kirje , Eelarvamused ja tegelikkus: õppevara põhikooli II ja III kooliastme kunstitunniks(Tartu Ülikool, 2017) Väärt, Monika; Viirpalu, Piret, juhendajalistelement.badge.dso-type Kirje , Eesti üldhariduskoolide kunstiõpetajate ootused riikliku õppekava toetavatele õppematerjalidele(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2025) Kask, Kullake-Aleksandra; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaThe present thesis provides an overview of the role and objectives of art education in general education schools as well as the changes introduced in the new art curriculum. It also examines the role, needs and importance of learning materials in art education, describes the currently available art education materials in Estonia as well as introduces the website of curriculum-supportive materialslistelement.badge.dso-type Kirje , Graafilise disaini õppematerjalid põhikooli III astmele(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2025) Kilk, Maria; Altpere, Keret, juhendaja; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaThe aim of the master's thesis was to create user-friendly graphic design study materials for the basic education III stage students. The development of the materials was based on the national curriculum and feedback from teachers. Created material consists of three educational games, one extended learning unit and a teacher's book, which includes slides, games and printable materials necessary for teaching the topicslistelement.badge.dso-type Kirje , Inseneeria valdkonna arusaamad loovusest ja loovuse toetamine põhikooli õppekavas ainevaldkonna tehnoloogiaõpetus abi(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2018) Moppel, Kristi; Soobik, Mart, juhendaja; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , "Kaustik kontseptuaalkunsti õpetamiseks" - õpetajate tagasiside ja analüüs(Tartu Ülikool, 2017) Malki, Janii; Viirpalu, Piret, juhendajalistelement.badge.dso-type Kirje , Koolieelses lasteasutuses 5-7 aastastele lastele õpetatavad tehnilised oskused kunsti õpetamisel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Laur, Kerli; Viirpalu, Piret, juhendaja; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaUurimistöö eesmärgiks on välja selgitada, kui mitmekesised on õpetatavad tehnilised oskused, kasutatavad vahendid ja õpetatavad töövõtted kunsti õpetamisel 5–7-aastastele lastele. Uurimus viidi läbi Google Formsi keskkonnas loodud küsimustiku abil. Küsimustiku täitis 34 Tartumaa munitsipaallasteaia õpetajatlistelement.badge.dso-type Kirje , Kriitilise mõtlemise arendamine III kooliastme kunstiõpetuses(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019) Kuhhi, Elts; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Kultuuriloo- ja disainiprojekt "Kultuuriloo lauamäng" gümnaasiumi üldkunsti I kursuse raames(Tartu Ülikool, 2013) Mändmaa, Monika; Viirpalu, Piret, juhendajalistelement.badge.dso-type Kirje , Kunstikaardid: toetav õppematerjal II kooliastmel õpetavale kunstiõpetajale(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2023) Roost, Maris; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaMagistritöö eesmärgiks oli anda ülevaade kunstiõpetusest ja kunstiõpetaja rollist, olemasolevatest kunstiõpetuse materjalidest ning luua abistav metoodiline materjal õpetajatele ja õppeülesanded õpilastele, et toetada ja arendada II kooliastme õpilaste kunsti teadmisi. Koostati õppematerjal, mis sisaldab infot kunstnike, kunstimõistete ja tehnikate kohta ning tööülesannet. Õppematerjal on vormistatud kunstikaartidena, mis aitavad õpetajal kunstitunde rikastada ning on abiks algavatele ja kunstiõpetajat asendama pidavatele õpetajatele. Õppematerjali väljatöötamiseks teostati arendusuuring, mille raames tutvuti kunstiõpetuse valdkonda puudutava kirjandusega, varasemalt läbi viidud uuringutega ja praegu kasutusel olevate kunstiõpetus õppevaraga. Üldhariduskooli õpetajatel paluti ekspertarvamust loodud kunstikaartide kohta. Andmete kogumiseks kasutati küsimustikku Google formsis. Uuringu eesmärgiks oli teada saada, kas ekspertide arvates sobib loodud õppematerjal õpetajatele kunstitunni ettevalmistuse hõlbustamiseks ja rikastamisekslistelement.badge.dso-type Kirje , Kunstiõpetajate arusaamad nüüdiskunstist ja selle õpetamise vajalikkusest üldhariduskooli III kooliastme kunstitundides(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Rosenberg, Gerly; Remmik, Marvi, juhendaja; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Kunstiõpetuse õpetajate ainedidaktilisest valmidusest disainiõppe läbiviimisel(Tartu Ülikool, 2012) Altpere, Keret; Viirpalu, Piret, juhendajalistelement.badge.dso-type Kirje , Kunstivaatluse läbiviimine Eesti koolieelsetes lasteasutustes(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Kudrjavtseva, Maria; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaConducting of art observation in Estonian preschool children’s institutions. This thesis’ main focus is Estonian preschool kindergarten groups. Theme selection arose from a request from an Estonian kindergarten – I got requested to do illustrated posters, which could be used for art observation, so I got interested in the art observation topic. After speaking to my supervisor, we reached a conclusion that I could research what is the current state with art observation in Estonian kindergartens and what additional material do kindergarten teachers need to better facilitate the art observation process. In my study I also got to know how frequently do Estonian kindergarten art teachers conduct art observation, if ever.listelement.badge.dso-type Kirje , Kunstivaldkonna huvikooli õpetajate ja juhtkonna arusaamad, vajadus ja valmisolek õppe kohandamiseks andekamatele õpilastele(Tartu Ülikool, 2016) Aleksejeva, Marina; Viirpalu, Piret, juhendajalistelement.badge.dso-type Kirje , Kunstnik - kunstiõpetaja kogemused loomingulise ja pedagoogilise tegevuse ühitamisel Tartu kunstikoolide õpetajate näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Meinart, Margus; Remmik, Marvi, juhendaja; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Lasteaiaõpetajate arusaamad koolieelse lasteasutuse riikliku õppekava valdkonna kunst sisust ja eesmärkidest(Tartu Ülikool, 2016) Jakobson, Aile; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Lõimingulise õppe positiivsed ja problemaatilised aspektid Tartu Forseliuse kooli näitel. Analüüs ja soovitused lõimingu edukamaks rakendamiseks(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Krüüner, Kadri; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja"Positive and problematic aspects of integrative learning in Tartu Forselius School. Analysis and recommendations for more successful implementation of integration." Integrative learning is a target unit of the new national curriculum for primary schools. The theoretical part of this thesis provides an overview of the concept of integration, its different types, the links between multi-intelligence and learning, the problems associated with integration and the role of cooperation in the collective. The qualitative, exploratory part focuses on the perceptions of 12 TFK teachers on integration. The results of the interviews revealed that integration projects have a positive impact on students' more effective learning and holistic development, as well as on teachers' self-esteem, collaboration and knowledge. The study found that leadership and collaboration in schools are key to the implementation of integration. In the context of integration,artificial integration, the time factor, inclusive classes and shortcomings in national regulations were seen as problems. Schools and teachers who have not yet dared to implement integration are advised to find the time to work together, to start with small projects, to learn from the experiences of others and to attend training courses.listelement.badge.dso-type Kirje , Loomingulise valdkonna arusaamad loovusest ja loovuse toetamine põhikooli õppekavas(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2018) Porovart, Sandra; Soobik, Mart, juhendaja; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Nahkmaterjali tutvustamine ja tehnoloogia põhikooli II ja III kooliastmes(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Ambos, Liina; Viirpalu, Piret, juhendaja; Rajando, Kristina, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaMagistritöö eesmärk on õpetajatele ja õpilastele loodud õppematerjal nahkmaterjali kasutamise kohta. Uurimisprobleemiks on õpilaste ja laiema ühiskonna vähene teadlikkus naha kui materjali kohta. Töös püstitati kolm uurimisküsimust: kui levinud on naha kui materjali tutvustamine tehnoloogiavaldkonna õppeainete tundides; mis on antud teema õpetamisel takistusteks; mis toetaks naha kui materjali tutvustamist õpilastele? Andmekogumise meetodiks oli küsitlus ning vahendiks küsimustik. Küsimustik oli suunatud kõikidele tehnoloogia valdkonna õppeainete õpetajatele. Uuringus osales 60 õpetajat ning nendest ligi pooled õpetajad tutvustavad nahkmaterjali oma tunnis. Oluliste takistustena toodi välja töövahendite, materjali ehk naha ning õppematerjalide puudust. Naha kui materjali tutvustamist õpilastele toetaks eelkõige õppematerjalide olemasolu ning informatsioon töövahendite, naha kasutamise ja saadavuse kohta. Eesmärgi toetamiseks koostati antud töö raames naha kui materjali teemalised õppematerjalid õpetajatele ja õpilastele: töövahendite ja töövõtete kirjeldus; ettekanne naha kasutamise ja kaunistamise võimalustest; õppevideod töövõtete kohta.listelement.badge.dso-type Kirje , Näidisülesanded ainetevahelise lõimingu toetamiseks põhikooli III kooliastme kunstiõpetuses(Tartu Ülikool, 2016) Bunder, Helen; Viirpalu, Piret, juhendaja