Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Tilga, Henri, juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 14 14
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eakaaslaste autonoomsuse toetuse seosed noorukite psühholoogiliste põhivajaduste, autonoomse motivatsiooni ja kehalise aktiivsusega vaba aja kontekstis
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2020) Anette, Zukker; Tilga, Henri, juhendaja; Koka, Andre, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti rühmvõimlemise treenerite juhendamisstiili seosed sportlaste tunnetuslike näitajatega ning võistlustulemustega
    (Tartu Ülikool, 2017) Põder, Triin; Koka, Andre, juhendaja; Tilga, Henri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool. Kehalise kasvatuse ja spordi õppekava
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Grupi sidusus, kollektiivne tõhusus ning võistlustulemus Eesti U16 vanuseklassi Eesti korvpalluritel
    (Tartu Ülikool, 2017) Lüütsepp, Kaisa; Raudsepp, Lennart, juhendaja; Tilga, Henri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool. Kehalise kasvatuse ja spordi õppekava
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    II kooliastme õpilaste kehaline aktiivsus ja mängu meeldivus liikumismängudes
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2022) Kõverik, Sharlote Marleen; Pihu, Maret, juhendaja; Tilga, Henri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Jõutreeningu harrastamine ja teadlikkus selle soovitustest Eestis töötavate füsioterapeutide seas
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2023) Muhu, Andra; Tilga, Henri, juhendaja; Arend, Mati, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kehalise kasvatuse õpetaja autonoomsust toetava, struktuuri pakkuva, kontrolliva ja kaootilise käitumise seosed õpilaste motivatsioonile kehalises kasvatuses ja vabal ajal
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2022) Vahtra, Kaija; Tilga, Henri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kehalise kasvatuse õpetajatele suunatud õpilaste psühholoogilisi põhivajadusi toetava sekkumisprogrammi mõju 7.-9.klassi õpilaste kehalise aktiivsusega seotud tunnetuslikele ja käitumuslikele näitajatele
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2023) Paap, Hasso; Tilga, Henri, juhendaja; Koka, Andre, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Koolinoorte kehalise aktiivsuse propageerimine kasutades nutitelefone ja nende mõju vaimsele tervisele
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2020) Pärtelpoeg, Kreete; Tilga, Henri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Lapsevanematele suunatud laste psühholoogilisi põhivajadusi toetava sekkumisprogrammi mõju 12-13-aastaste laste kehalise aktiivsusega seotud tunnetuslikele ja käitumuslikele näitajatele
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2023) Bovt, Šerelin; Tilga, Henri, juhendaja; Koka, Andre, juhendaja; Meerits, Pille-Riin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetajapoolse autonoomsuse toetuse seosed õpilaste baaspsühholoogiliste vajaduste ja motivatsiooniga kehalises kasvatuses ning kehalise aktiivsusega vabal ajal
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2020) Päästel, Ketlyn; Tilga, Henri, juhendaja; Kalajas-Tilga, Hanna, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpilaste autonoomse ja kontrolliva motivatsiooni seosed kehalise aktiivsusega
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2022) Pärtelpoeg, Kreete; Tilga, Henri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpilaste tajutud õpetaja õpetamisstiilid ja õpilaste baaspsühholoogilised vajadused kehalises kasvatuses
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2022) Saua, Kristin; Tilga, Henri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Self-determination theory-based interventions combining physical education teachers’ and parents’ need-supportive training to increase out-of-school physical activity among school students
    (Tartu Ülikooli Kirjastus, 2025-07-07) Meerits, Pille-Riin; Raudsepp, Lennart, juhendaja; Koka, Andre, juhendaja; Tilga, Henri, juhendaja; Tartu Ülikool. Meditsiiniteaduste valdkond
    Teismeliste ebapiisav kehaline aktiivsus on probleem kogu maailmas. Noorte hoiakute kujundamisel liikumise suhtes on koolidel ja peredel võtmeroll. Doktoritöös uuriti, kuidas kehalise kasvatuse (KK) õpetajatele ja lapsevanematele suunatud veebipõhised sekkumised võivad aidata neil omandada oskusi, mille abil toetada teismeliste liikumist vabal ajal. Uuring tugineb enesemääratlusteooriale, mis rõhutab kolme psühholoogilise põhivajaduse – autonoomsuse (otsustamisvabadus), kompetentsuse (pädevustunne) ja seotuse (kuuluvustunne) – toetamise olulisust, et edendada noorte sisemist motivatsiooni rohkem liikuda. KK õpetajad saavad luua tunnis põhivajadusi toetavaid tingimusi, näiteks pakkudes õpilastele valikuvõimalusi, samas kui lapsevanemad saavad julgustada noorte liikumist vabal ajal. Doktoritöös testiti kolme sekkumist: üks lapsevanematele, üks KK õpetajatele ja üks kombineeritud programm nii õpetajatele kui ka lapsevanematele. KK õpetajatele suunatud sekkumine parandas oluliselt õpilaste tajutud õpetajate toetust, aidates säilitada nende motivatsiooni KK tundides. Huvitaval kombel selgus, et KK õpetajatele suunatud sekkumise tulemusel tunnetasid sekkumisrühma lapsed tugevamat lapsevanema poolset toetust oma psühholoogilistele põhivajadustele. Samas ei avaldanud lapsevanematele suunatud sekkumine oodatud otsest mõju laste kehalise aktiivsusega seotud näitajatele, tõenäoliselt madala osalusaktiivsuse ja muude kohustuste tõttu. Hoolimata psühholoogilistest kasudest ei toonud ükski sekkumine kaasa noorukite kehalise aktiivsuse taseme märkimisväärset tõusu. Kooli ja kodu ühine panus on hädavajalik, et arendada noorte elukestvaid liikumisharjumusi. Edaspidi tuleks keskenduda sellele, et muuta lapsevanematele suunatud programmid kaasahaaravamaks, pakkudes näiteks kohandatud sisu ning kombineerides veebipõhiseid ja vahetuid koolitusi. Toetava keskkonna loomine nii koolis kui ka kodus aitab kujundada noorte tervislikku ja aktiivset eluviisi.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Tajutud treeneripoolne kontrolliv käitumine, psühholoogiliste vajaduste ohustamine ja väline motivatsioon U16 ja U18 noorkorvpalluritel = Perceived coaches controlling behaviour, psychological need thwarting and extrinsic motivation of the U16 and U18 basketball players
    (Tartu: Tartu Ülikool, 2018) Lipstuhl, Karin; Raudsepp, Lennart, juhendaja; Tilga, Henri, juhendaja

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet