Sirvi Autor "Valdmann, Ana, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 5 5
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Andekate õpilaste märkamine ja toetamine Ida-Virumaa koolide näitel(Tartu Ülikool, 2023) Dedimova, Nadežda; Valdmann, Ana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskusKäesoleva magistritöö raames oli läbi viidud uurimus, mille eesmärgiks oli uurida, kuidas Ida-Virumaa koolides õpetavad õpetajad märkavad andekaid õpilasi, milliseid meetmeid nad kasutavad andekate toetamiseks ning millised probleemid tekivad andekate õpilaste olümpiaadideks/võistlusteks ettevalmistamisel. Eesmärgi saavutamiseks oli koostatud teoreetiline osa, milles käsitletakse andekuse definitsiooni ning antakse ülevaade andekate õpilaste märkamisest ja toetamisest. Tuginedes saadud teadmistele ja töökogemusele oli koostatud küsimustik ning läbi viidud küsitlus Ida-Virumaa koolides töötavate õpetajate seas. Saadud tulemuste põhjal tehti järeldused Ida-Virumaa koolides andekate õpilaste märkamise ja toetamise kohta ning selgitati välja probleemkohad, mis on takistuseks andekate võistlusteks ettevalmistamisel / võistlustele saatmiselKirje Bioloogiaõpetajate valmisolek valikkursuse „Loodusteadused – tehnoloogia – ühiskond” õpetamiseks(Tartu Ülikool, 2013) Lokk, Liis; Valdmann, Ana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskond; Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskusKirje II ja III kooliastme loodusteaduste õpetajate hoiakud andekatesse õpilastesse ning nende haridusvõimalustesse(Tartu Ülikool, 2023) Põder, Kristin; Valdmann, Ana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskusAndekate õpilaste märkamisel on oluline roll õpetajatel. Õpetajate hoiakutest sõltub see, kas õpilase annet märgatakse ning kuidas seda edasi arendatakse. Käesoleva magistritöö eesmärgiks oli välja selgitada, kuidas loodusteaduste õpetajad määratlevad andekaid, millised on nende hoiakud andekatesse õpilastesse ning nende haridusvõimalustesse Eestis. Uurida õpetajate enda seost andekuse ja andekate õpilastega ning anda ülevaade Eesti hariduse andepoliitikas muutmist vajavatest teguritest. Uurimuses osales 166 teise ja kolmanda kooliastme loodusteaduste (keemia, bioloogia, geograafia, füüsika, loodusõpetus) õpetajat üle Eesti. Töös on kasutatud kvantitatiiv-kvalitatiivset uurimisviisi ning andmeid on analüüsitud läbi kirjeldava statistika. Tulemused näitavad, et teise ja kolmanda kooliastme loodusteaduste õpetajatel on andekate õpilaste ning nende hariduse suhtes valdavalt positiivne hoiak. Õpetajad peavad oluliseks andekate õpilaste vajaduste toetamist ning mõistavad, et andekad on ühiskonnale väärtuslik ressurss.Kirje Õpilaste väärarusaamad mitoosi käigus toimuvatest protsessidest kasutades õpilaste poolt mitoosi animeerimist slowmation meetodiga(Tartu Ülikool, 2023) Toomik, Heike; Valdmann, Ana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskusAntud töö eesmärk oli välja selgitada, kuidas mõjutab slowmationi kasutamine õpilaste arusaama raku jagunemise protsessis toimuvatest muutustest rakutuumas ning kas õpilaste loodud animatsioonidest on võimalik tuvastada õpilastel tekkinud väärarusaamu mitoosi kohta. Lisaks uuriti kuidas hindavad õpilased slowmation animeerimist õppemeetodina. Uuringu eesmärgi täitmiseks koostati eeltest, slowmationi tööjuhend, kava ja järeltest ning järelküsitlus läbitud protsessis kasutatud õppemeetodite kohta. Uuringu eksperimentaalsest osast võttis osa 38 õpilast. Lõppvalimisse kuulus 23 õpilast, kes olid osalenud slowmation video loomisel ja täitnud nii eel- kui järeltesti. Tulemustest selgus, et aeglustuse loomine avaldas mõju kolmeteistkümnest küsimusest seitsmele vastamise osas. Videote analüüsimisel tuvastati õpilastel mõningad väärarusaamad seonduvalt mitoosiga ning õpilased pidasid slowmationit tulemuslikuks ja kaasahaaravaks õppemeetodiks.Kirje Sagadi Looduskooli keskkonnapraktika vastavus riikliku õppekava eesmärkidele ning mõju gümnaasiumi õpilaste arvamusele loodusest ja loodusteaduste õppimisest(Tartu Ülikool, 2014) Veelmaa, Maren; Valdmann, Ana, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskond; Tartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus