VKMO magistritööd – Master's theses
Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/34631
Sirvi
Sirvi VKMO magistritööd – Master's theses Märksõna "CD-ROMid" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 5 5
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Aktiivõppe meetodite kasutamine Pärnu linna üldhariduskoolide III kooliastme muusikaõpetuse tundides(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Jürima, Reet; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKäesoleva magistritöö eesmärgiks oli anda ülevaade aktiivõppe meetoditest, millega saab üldhariduskooli III kooliastme muusikaõpetuse tunde mitmekesisemalt läbi viia ja ühtlasi tekitada õpilastes suuremat huvi muusikaõpetuse kui aine vastu. Töös anti ülevaade muusikaharidusest üldhariduskoolis kasvatusteadlaste ja muusikapedagoogide seisukohtade põhjal ning toodi välja eelnevalt läbiviidud uurimustele toetudes õpilaste arvamused muusikaõpetuse tundide kohta. Töös anti ülevaate teismeliseea arenguetappidest ja –arenguteooriatest ning erisustest tütarlaste ja noormeeste õpetamisest III kooliastmes.Kirje Eino Tambergi "Lasteaasta klaverialbumi" interpretatsiooni probleemidest(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Badina, Inna; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondAntud magistritöö eesmärgiks oli välja töötada interpretatsiooni probleemide lahendamise metoodika E. Tambergi kogumiku ,,Lasteaasta klaverialbum’’põhjal. Antud metoodika pakub rütmiliste, tehniliste raskuste, aplikatuuri, pedalisatsiooni lahendamise võimalusi. Samuti on palu vaadeldud kunstilis- kujundlike ideede vaatenurgast. Palade analüüsimisel on kasutatud komplekset lähenemist, mis põhineb muusikaliste ja muusikalisteoreetiliste ainete integratsioonil.Kirje Muusikaalase rühmategevuse mõju 1.-2. klassi õpilaste sotsiaalsete oskuste kujundamisel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Maljonkina, Irina; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondAntud magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja muusikaalase rühmategevuse mõju 1.-2. klassi õpilaste sotsiaalsete oskuste kujundamisel ja arendamisel. Uurimisprotsess seisnes selles, et käsitleda erinevaid muusikalisi rühmatöö liike, samuti määrata kindlaks, kuidas läbiviidud ühine õppetegevus võib aidata kaasa õpilase sotsiaalsete oskuste arengule.Kirje Muusikakoolist väljalangevuse ennetamine õpimotivatsiooni tõhustamise kaudu(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Kogan, Anton; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondAntud uurimistöös kaardistatakse muusikakoolist väljalangevuse põhjusi ning otsitakse meetodeid selle ennetamiseks. Eesti muusikakoolide suureks probleemiks on õpingute pooleli jätmine. Põlvamaal on muusikakoole kolm. Eesti Hariduse Infosüsteemi (EHIS) andmetel katkestas 2009/2010. õppeaastal muusikaõpinguid Põlva Muusikakoolis 6,81%, Räpina Muusikakoolis – 10,98% õppijatest, Värska Muusikakoolis jätsid õpinguid pooleli 6,38% õpilastest. Põlvamaa muusikakoolides suur väljalangenute protsent kajastab üldist Eesti muusikakoolides tekkinud olukorda. Näiteks Valga Muusikakoolis oli eespool mainitud õppeaastal 20,70%, Võru Muusikakoolis – 26,53% väljalangenuid.Kirje Täiskasvanute vabahariduslik õpe eesti muusikakoolides(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Tamberg, Danguole; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondMaailmas on viimasel ajal väga populaarne nähtus ja ütlus „elukestev õpe“. Tegelikult on see väga lai mõiste, kuhu mahuvad nii formaalsed kui ka mitteformaalsed täiskasvanute hariduslikud võimalused. Kuigi täiskasvanute haridusele on Eestis juba palju tähelepanu pööratud, on siiski teatud valdkonnad, kus on vaja veel uurida ja välja tuua kitsad kohad. Näiteks on väga vähe tähelepanu saanud täiskasvanute muusikaalane haridus, kuid olen kindel, et ka selle uurimine on hetkel vajalik.