Muusika. Heli- ja visuaaltehnoloogia. Music. Sound and Visual Technology
Selle valdkonna püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/17562
Sirvi
Sirvi Muusika. Heli- ja visuaaltehnoloogia. Music. Sound and Visual Technology Märksõna "ainetunnid" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 5 5
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Loovuse arendamine ja toetamine muusikatunnis ning kitarriõpetuse võimalused selleks(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Lohu, Kersti; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika; Eesti Muusika- ja TeatriakadeemiaKäesoleva magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja, milline on üldhariduskoolis töötavate muusikaõpetajate hoiak ja kogemus seoses loovuse toetamise ja arendamisega muusikatunnis. Uurimuse läbiviimisel toetuti Csikszentmihalyi loovusteooriale (1999). Lisaks otsiti uurimuse käigus vastust küsimusele, millised on arengud kitarriõpetuse rakendamisel põhikooli 3. astme muusikaõpetuses.Kirje Muusikainstrumentide valik ja kasutamine põhikooli I kooliastme muusikatundides Pärnu linna koolide näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2013) Dreimann, Timo; Kivestu, Tuulike, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. JazzmuusikaKäesoleva uurimistöö eesmärgiks oli välja selgitada tegurid, mille alusel valitakse ja kasutatakse muusikainstrumente Pärnu linna üldhariduskooli I kooliastme muusikatundides.Kirje Muusikaõpetajate arvamused muusikaõpetuse hindamisest(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Õmblus, Kristjan; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika; Eesti Muusika- ja TeatriakadeemiaMagistritöö eesmärgiks oli selgitada välja muusikaõpetajate arusaamad muusikaõpetuse hindamisest, hindamisviisidest ja võimalikest kitsaskohtadest. Uurimisprobleem seisneb selles, et ei ole teada, miks ja millise hindamisstrateegia muusikaõpetajad valivad ning mis on nende hinnangul muusikaõpetuse hindamise eesmärgiks.Kirje Õpetaja enesekehtestamine III kooliastme muusikatundides Viljandimaa koolide õpetajate arvamuste põhjal(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) Kukka, Kertu; Muldma, Maia, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikapedagoogika; Eesti Muusika- ja TeatriakadeemiaKäesolev magistritöö keskendub õpetaja enesekehtestamisele koolitundides. Töö kirjutaja eesmärk on selgitada välja õpetajate arvamus enesekehtestamise vajalikkuse kohta ning III kooliastme muusikatundides kasutatavad enesekehtestamismeetodid.Kirje Pilliõppe rakendamine õppeaines muusika Võrumaa üldhariduskoolide näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Hellamaa, Sirli; Ristisaar, Signe, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika