Kunstide ja tehnoloogia õpetaja magistritööd. Teacher of Arts and Technology master's theses
Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/82674
Sirvi
Sirvi Kunstide ja tehnoloogia õpetaja magistritööd. Teacher of Arts and Technology master's theses Märksõna "aineõpetajad" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Aineühenduse roll ainevaldkonna arendamisel ja õpetaja professionaalse arengu toetamisel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Haav, Kristi; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaThe role of teacher professional networks in developing the subject field and supporting the professional development of teachers. In Estonia, significantly fewer teachers are involved in nationwide teacher professional networks than there actually are, and teachers also do not cooperate sufficiently. Prior to this, nationwide teacher professional networks in Estonia have not been studied. The aim of this Master's thesis was to identify the role of teacher professional networks in the development of subject field and in supporting teachers' professional development. Nine representatives of national teacher associations were interviewed in a qualitative study. The study used semi-structured interviews and qualitative inductive content analysis for data analysis.The results showed that nationwide teacher professional networks offer diverse opportunities for the development of teachers' professional competencies and actively contribute to the advancement of the subject field.listelement.badge.dso-type Kirje , Õpetaja tegevusvõimekuse avaldumine põhikooli riikliku õppekava muutustega toimetulekul - tehnoloogiaõpetajate tüpoloogia(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Lainoja, Leho; Roos, Liana, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaAlates 2023. aasta sügisest kehtib Eesti põhikoolides uuendatud tehnoloogiaõpetuse riiklik õppekava. Varasema täpsemalt määratletud õpitulemuste ja aine sisuga võrreldes annab uus õppekava õpetajatele suurema otsustusvabaduse. Uuring tuvastas kolm tehnoloogiaõpetuse õpetajate tüüpi: arengut väärtustav, autonoomne ja loov muutuste elluviija, muutustesse kriitiliselt suhtuv, kuid kohanev praktik ja muutustes tugevat toetust vajav passiivne ellujääja. Uuringus välja töötatud õpetajate tüpoloogia aitab mõista, kuidas erinevad õpetajatüübid reageerivad õppekava muudatustele. Professionaalne tegevusvõimekus haridusmuudatuste elluviimisel on seotud varasemate kogemuste ja positiivse ning toetava koolikultuuriga. Uuring kinnitab, et õpetajate tegevusvõimekus on haridusmuudatuste tõhusa rakendamise võtmetegurlistelement.badge.dso-type Kirje , Tehnoloogiavaldkonna õpetajate valmisolek õppekava muudatusteks(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Unt, Kristel; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja