Kunstide ja tehnoloogia õpetaja magistritööd. Teacher of Arts and Technology master's theses
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/10062/82674
Browse
Browsing Kunstide ja tehnoloogia õpetaja magistritööd. Teacher of Arts and Technology master's theses by Subject "draamaõpe"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Kirjandusteose peateema põhjalikum mõistmine läbi lõimimise ja protsessdraama Tartu Raatuse Kooli 7. klasside näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Kosk, Kadri; Peep, Lennart, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaUnderstanding the main topic of literary fiction through curriculum integration and process drama. An action research carried out among the 7th graders of Tartu Raatuse School. Unfortunately drama pedagogy is not a usual part of the Estonian educational system. It is a subject that supports students’ growth as a whole, contributing to the development of self-expression, teamwork and confidence in a safe environment. The citizens of our future societies need to be ready to adapt to different situations, so we have to raise creative people. Drama is perfect for integration with other subjects. The action research at hand involved the integration of literature, drama and art lessons of 4 classes of 7th graders. The 60 students included were all from Tartu Raatuse School.Item Kohverteater -mitmekülgne metoodiline õppevahend I kooliastme õpilastele ja õpetajatele erinevate õppemeetodite, lõimingu ja draamaõppe läbiviimiseks(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Kurm, Marit; Soobik, Mart, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondItem Õpetajate kogemused improteatri põhimõtete kasutamisest õpetajatöös(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2023) Must, Ester; Roos, Liana, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaMagistritöö eesmärgiks oli selgitada välja improga kokku puutunud Eesti üldhariduskoolide õpetajate kogemused seoses improteatri printsiipide kasutamisega õpetajatöösItem Õppijate sotsiaalsete oskuste ja loovuse toetamine draamaõpetajate kogemuste põhjal(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Rebane, Marju; Remmik, Marvi, juhendaja; Nielsen, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaUurimistöö eesmärk on välja selgitada, kuidas Eesti koolides praktiseerivad draamaõpetajad toetavad draamameetodite kasutamisel õppijate sotsiaalsete oskuste ja loovuse arengut. Uurimistöö raames tuuakse välja draamaõpetajate poolt tõstatatud teemad, mis seonduvad nii draamaõpetuse olemuse kui sellega, millised on õpetajate kogemused laste loovuse ja sotsiaalsete oskuste arendamisel. Ühtlasi analüüsitakse valikaine hetkeolukorda Eesti haridussüsteemis, tuues välja draamaõpetuse rolli kooli õppekavas ning tehakse ettepanekuid, kuidas draamaõpetus võiks Eestis korraldatud olla. Magistritöö teooriaosas antakse ülevaade sotsiaalsetest oskustest, draamaõpetusest ning draamakoolituse meetoditest