VKKH huvijuht-loovtegevuse õpetaja / kogukonnaharidus ja huvitegevus lõputööd – Student works
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/10062/17556
Browse
Browsing VKKH huvijuht-loovtegevuse õpetaja / kogukonnaharidus ja huvitegevus lõputööd – Student works by Title
Now showing 1 - 20 of 151
- Results Per Page
- Sort Options
Item 4. - 5. klasside õpilaste igapäevaprobleemide põhijooned : lõputöö(2014) Ruuben, Reemet; Salumäe, Külli, juhendajaItem Abja lõimeleer : loov-praktiline lõputöö(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2018) Lõhmus-Erg, Christi; Roomets, Ülle, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Huvijuht-loovtegevuse õpetajaItem Adavere Vaba Aja Keskuse huvitegevuse korraldamine ja juhendamine(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2022) Mattis, Kätlin; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Akadeemilise prokrastineerimiskäitumise põhjused üliõpilastel(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2017) Mahsudjan, Marine; Pedastsaar, Tiia, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Huvijuht-loovtegevuse õpetajaItem Aktiivse liikumise võimalused Pärnu vabakoolis õpetajate ja õpilaste hinnangute võrdluses(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2020) Ojala, Liisa; Kährik, Allan, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Alatskivi Kunstide Kooli 25. sünnipäev : loov-praktiline lõputöö(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2015) Must, Madli; Araste, Lii, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Huvijuht-loovtegevuse õpetajaItem Draama– ja loovmängu elementidega õppemängude kasutamine kuni kolmeaastaste laste keele ja kõne arendamisel(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Mägi, Desiré; Salumäe, Külli, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Draamameetodite kaudu Karksi piirkonna looduslike pühapaikade tutvustamine II kooliastmele : loov-praktiline lõputöö(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2021) Virit, Alice; Soro, Silvia, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Draamametoodika kasutamine Mäksa valla noorte näiteringi loomisel : lõputöö(2014) Viinalass, Andri; Katrin, Nielsen, juhendajaItem Draamaõppe mõju Eesti gümnaasiumiõpilastele nende endi hinnangul(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Kaeramaa, Tuuli; Reitav, Urmo, juhendaja; Nielsen, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakondItem Draamaõppe mõju tantsuga tegelevatele noortele noortekeskuse keskkonnas(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Gudošnikova, Ksenija; Soro, Silvia, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusLõputöös uurisin mida noored, kes tegelevad tantsuga teavad draamaõppest, kuidas suhtuvad erinevatesse draamaõppe vormidesse ning kuidas draamaõpe mõjus nende elule. Käesoleva lõputöö eesmärgiks oli välja selgitada, kuidas draamaõpe mõjub tantsuga tegelevatele noortele. Uurimuses osalesid 10 noort Lasnamäe Noortekeskuse tantsuklubist. Lõputöö andmekogumise meetodiks oli kaks ankeetküsitlust, mis sisaldavad endas nii kvalitatiivse, kui ka kvantitatiivse uurimismeetodit ning koostatud tunnikava. Uurimuses selgus, et noored osaliselt teavad millega tegeleb draamaõpe. Kõik noored suhtuvad draamaõpesse positiivselt ning neile meeldis tegeleda draama tegevustega. Noorte hinnangul eriti mõjutas draamaõpe nende kreatiivsusele, eneseväljendusele, tantsuoskusele ning vaimse terviseleItem Draamaringi tegevuse kavandamine ja juhendamine(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Hantson, Grete; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Eesti kooliõpetajate teadlikkus laste ja noorte depressioonist(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Tasa, Janeli; Männamaa, Ivar, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Eesti õppekeelega koolide gümnaasiumiõpilaste stereotüübid venelaste ning vene õppekeelega gümnaasiumiõpilaste stereotüübid eestlaste suhtes Tallinna Õismäe Gümnaasiumi ja Tallinna Pae Gümnaasiumi näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2013) Selivanova, Kristina; Komsaare, Aurika, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Huvijuht-loovtegevuse õpetajaItem Eesti rahvakalendri tähtpäevade tähistamise tegevuste kogumik Järveküla lasteaiale(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2022) Saarniit, Sandra; Salumäe, Külli, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Eesti rahvakalendri talvise perioodi tähtpäevade tutvustamine ja tähistamine Leisi keskkoolis : loov-praktiline lõputöö(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2018) Saarkoppel, Sindy; Roomets, Ülle, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Huvijuht-loovtegevuse õpetajaItem Eesti-Ukraina noorte seikluslaagri korraldamine 2022. aastal(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Ant, Riine; Eek, Antonina; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusSeoses Venemaa sõjategevuse algusega 24. veebruaril 2022. aastal on Eestisse saabunud hulgaliselt sõjapõgenikke, neist pea pooled on lapsed ja noored. Eesti riigi prioriteediks on sõjapõgenike edukas lõiming ühiskonda, et tagada nende toimetulek. Noorte puhul peeti oluliseks haridustee jätkamist Eesti koolides, mis tingis vajaduse kiirekse keeleõppeks ning selleks töötati välja meede, mis võimaldas korraldada keele- ja lõimumislaagreid. Lähtudes probleemist, et sõjapõgenikest Ukraina noored ei oska eesti keelt ja ei ole Eesti ühiskonda lõimunud, otsustasime korraldada lõimumislaagri, mis toetab keeleõpet ja integratsiooni.Item Elamuspeadgoogika põhimõtete rakendamine Taevaskoja ja Valgemetsa noortelaagrites : lõputöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Taimre, Teli; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakondItem Elukestva õppe arendamise vajadused ja võimalused Kihnu vallas(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2018) Männi, Marily; Salumäe, Külli, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Huvijuht-loovtegevuse õpetajaItem Elva avatud noortekeskuse "Sinilind" arengukava koostamine tuginedes koolitusprogrammis omandatud teadmistele : lõputöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2011) Laurson, Veronika; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond