DSpace
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • English 
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Login
View Item 
  •   DSpace @University of Tartu
  • Haridus- ja Teadusministeerium
  • Haridusuuringud
  • View Item
  •   DSpace @University of Tartu
  • Haridus- ja Teadusministeerium
  • Haridusuuringud
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hindamise vastavus kavandatud õpiväljunditele

Thumbnail
View/Open
Lõppraport (191.6Kb)
Date
2010
Author
Pilli, Einike
Vanari, Kätlin
Talmar, Annika
Metadata
Show full item record
Abstract
Analüüsi eesmärgiks oli hindamise ja õpiväljundite vastavuse võrdlus ning mudeli loomine hindamise ja kavandatud õpiväljundite võrdlemiseks. Eesmärgi täitmiseks püstitati järgmised uurimisküsimused: kuidas on määratletud õpiväljundid, hindamismeetodid ja –kriteeriumid; kuidas õppejõud kavandavad hindamist; kas esineb erinevusi sõltuvalt väljundipõhise õppekava rakendumise kestusest (politsei viies ja piirivalvekorralduse 2. aasta).
URI
http://hdl.handle.net/10062/40747
Collections
  • Haridusuuringud [484]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV