VKMO bakalaureusetööd - Bachelor's thesis
Browse by
Recent Submissions
-
Gümnaasiumi muusikaõpetajate põhiväljakutsed seoses õppematerjalidega muusikaajaloo õpetamisel üldhariduskooli muusika tunnis kahe kooli näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020)Käesoleva töö uurimisprobleemiks oli, millised on muusikaõpetajate põhiväljakutsed seoses õppematerjalide ja õpikutega muusikaajaloo õpetamisel üldhariduskooli muusikatunnis?Töö eesmärgiks püstitasin muusikapedagoogide ... -
Laulurepertuaari kujunemine Tallinna venekeelsetes lasteaedades
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020)Antud töö eesmärgiks oli repertuaari kujunemise protsessi uurimine ja seda mõjutavate tegurite välja selgitamine. Töö põhineb Tallinna vene õppekeelega lasteaedade muusika-õpetajate küsitlusel. -
Mittekvadraatsed taktimõõdud ja nende esindatus Eesti muusikakoolide solfedžoõpetuses
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019)Uurimuse eesmärgiks on välja selgitada, kui palju pööratakse tähelepanu mittekvadraatsetele taktimõõtudele rütmikaõpetuses ning kuidas neid käsitletakse. Mittekvadraatsete vormide, gruppide ja taktimõõtude valdamine ... -
Õpitava repertuaari analüüsimine klaveriõpetuse tundides Lõuna-Eesti muusikakoolide klaveriõpetajate näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019)Antud uurimistöö eesmärgiks oli välja selgitada õpitava repertuaari analüüsitavate aspektide roll ja tähtsus klaveriõpetuse tundides Lõuna-Eesti muusikakoolide klaveriõpetajate näitel. Otsisin vastuseid küsimustele: • ... -
Muusika roll eesti keele õppes vene õppekeelega lasteaedades
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019)Käesolev bakalaureusetöö keskendub eesti keele kui teise keele õppele lasteaias ning uurib muusika kasutamist keeleõppes. Teemat ajendas mind uurima eelkõige huvi ja ka professionaalne vajadus teada saada, kuidas kasutatakse ... -
Improviseerimisoskuse arendamiseks kasutatavad meetodid Eesti kesk- ja kõrgema astme muusikakoolide rütmimuusika kitarriõppes
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2018)Minu lõputöö uurib kitarriõppe valdkonda rütmimuusika erialal Eesti kesk- ja kõrgastme muusikakoolides. Nendeks koolideks on G. Otsa nimeline Tallinna Muusikakool, H. Elleri nimeline Tartu Muusikakool, Eesti Muusika- ja ... -
Ootused ja hinnangud muusikaalasele huviharidusele Värska muusikakoolis Värska gümnaasiumi põhikooliõpilaste näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Laulumängude rakendamine lasteaia muusikatundides viie muusikaõpetaja näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Muusikakooli õpetaja tööks vajalikud kompetentsid muusikakoolide juhtide nägemusel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Muusikateraapia toime vaimsele tervisele SA Pärnu Haigla psühhiaatriakliiniku päevakeskuse klientide hinnangul
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Aktiivõppe meetodite kasutamine liitklassi muusikatunnis Viljandimaa põhikoolide näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Gümnaasiumiõpilaste muusikaliste tegevuste seos õpimotivatsiooniga
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Muusikakooli 1. - 3. klassi repertuaar Eesti heliloojate klaveripalade näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Muusikalise folkloori kasutamine I kooliastmes Viljandimaa koolide näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) -
Viljandi linna põhikoolide muusikaõpetajate kogemused autistlike lastega töötamisel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) -
Rahvuslik identiteet ning selle säilitamine muusika kaudu teises kultuurikeskkonnas Iirimaa Eesti kogukonna näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Käesoleva bakalaureusetöö eesmärk on uurida, kuidas säilitavad Iirimaal elavad eestlased muusika kaudu oma rahvuslikku identiteeti. Selles uurimuses on kesksel kohal rahvusliku identiteedi mõiste ning selle muutumine ja ... -
Tartu linna lasteaedade muusikaõpetajate arvamused laste edasist muusikaharrastust soodustava õpikeskkonna loomisest muusikategevustes
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Käesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on selgitada välja, kuidas loovad Tartu linna lasteaedade muusikaõpetajad laste edasiseks muusikaharrastuseks soodsa õpikeskkonna muusikatunnis. -
Soulmuusika harmoonia arengutendentsid 1950.-1980. aastatel Billboardi R&B edetabeli lugude näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Oma lõputöös ühendasin muusikateooretilise analüüsi ja matemaatilise statistika selgitamaks välja, kui palju esineb 1950-1980ndate aastate soulmuusikas mingi astme akorde ning millised akordijärgnevused korduvad enim. ... -
Vokaalsed intonatsiooni probleemid täiskasvanud inimesel ja seda mõjutavad tegurid
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) -
Laste sotsiaalsete oskuste kujundamine muusikaalastes ühistegevustes waldorflasteaias Aruküla waldorflasteaia näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2015)