Show simple item record

dc.contributor.advisorRauk, Marika, juhendaja
dc.contributor.authorArumäe, Kadri
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2015-10-20T07:57:38Z
dc.date.available2015-10-20T07:57:38Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/49063
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4516989*est
dc.language.isoeten
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.subject.otherkognitiivsed stiilidet
dc.subject.otherstiimulidet
dc.subject.otherotsustamineet
dc.titleKognitiivse kontrolli, implitsiitse õppimise ja stiimuli intensiivsuse mõju otsuste langetamiseleet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record