Õpetamise mõju 4-6 aastaste laste teadmistele tervislikest toitudest ja vitamiinidest
Abstract
Tervislik toitumine on tänapäeva ühiskonna üks prioriteetsetest teemadest. Palju keskendutakse
sellele, mida süüa ning kui kuidas süüa, kuid tahaplaanile jääb see, kuidas me üldse saame
teadmisi, mille najal harjumusi tekitada või valikuid teha. Käesolev uurimus näitab, et juba
lasteaialapsed teavad üht-teist tervislikust toidust ning neid õpetades on nad võimelised omandama
ka võrdlemisi keerukaid uusi teadusmõisteid. Uurimuses viiakse lastega läbi erinevate meetoditega
õppetunnid ning kontrollitakse siis laste uusi teadmisi ning õpetamise mõju teadmiste muutumisele.
Tähelepanu pööratakse ka erinevate mõistetüüpide omandamisele ja erinevusele lähtuvalt
õppemeetodist ning lapse vanusest.