DSpace
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • English 
    • English
    • Deutsch
    • Eesti
  • Login
View Item 
  •   DSpace @University of Tartu
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Psühholoogia instituut
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works
  • View Item
  •   DSpace @University of Tartu
  • Sotsiaalteaduste valdkond
  • Psühholoogia instituut
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Õpetamise mõju 4-6 aastaste laste teadmistele tervislikest toitudest ja vitamiinidest

Thumbnail
View/Open
ojala_helena_uur_2015.pdf (1.193Mb)
Date
2015
Author
Ojala, Helena
Metadata
Show full item record
Abstract
Tervislik toitumine on tänapäeva ühiskonna üks prioriteetsetest teemadest. Palju keskendutakse sellele, mida süüa ning kui kuidas süüa, kuid tahaplaanile jääb see, kuidas me üldse saame teadmisi, mille najal harjumusi tekitada või valikuid teha. Käesolev uurimus näitab, et juba lasteaialapsed teavad üht-teist tervislikust toidust ning neid õpetades on nad võimelised omandama ka võrdlemisi keerukaid uusi teadusmõisteid. Uurimuses viiakse lastega läbi erinevate meetoditega õppetunnid ning kontrollitakse siis laste uusi teadmisi ning õpetamise mõju teadmiste muutumisele. Tähelepanu pööratakse ka erinevate mõistetüüpide omandamisele ja erinevusele lähtuvalt õppemeetodist ning lapse vanusest.
URI
http://hdl.handle.net/10062/49124
Collections
  • Psühholoogia instituudi üliõpilastööd – Student works [624]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV