Show simple item record

dc.contributor.advisorLiin, Triin, juhendaja
dc.contributor.authorOjala, Helena
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2015-10-21T13:50:36Z
dc.date.available2015-10-21T13:50:36Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/49124
dc.description.abstractTervislik toitumine on tänapäeva ühiskonna üks prioriteetsetest teemadest. Palju keskendutakse sellele, mida süüa ning kui kuidas süüa, kuid tahaplaanile jääb see, kuidas me üldse saame teadmisi, mille najal harjumusi tekitada või valikuid teha. Käesolev uurimus näitab, et juba lasteaialapsed teavad üht-teist tervislikust toidust ning neid õpetades on nad võimelised omandama ka võrdlemisi keerukaid uusi teadusmõisteid. Uurimuses viiakse lastega läbi erinevate meetoditega õppetunnid ning kontrollitakse siis laste uusi teadmisi ning õpetamise mõju teadmiste muutumisele. Tähelepanu pööratakse ka erinevate mõistetüüpide omandamisele ja erinevusele lähtuvalt õppemeetodist ning lapse vanusest.et
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4519777*est
dc.language.isoeten
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.subject.othertervislik toitumineet
dc.subject.otherlapsedet
dc.titleÕpetamise mõju 4-6 aastaste laste teadmistele tervislikest toitudest ja vitamiinidestet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record