Show simple item record

dc.contributor.advisorRoose, Celia, juhendaja
dc.contributor.authorSillamaa, Sandra
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Pärimusmuusika
dc.contributor.otherEesti Muusika- ja Teatriakadeemia
dc.date.accessioned2015-12-18T13:28:46Z
dc.date.available2015-12-18T13:28:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/49851
dc.description.abstractLoomingulise magistrieksami kirjalik osa keskendub eesti torupilli tutvustava videoblogi “100 Torupilli” pedagoogilistele küsimustele, mis kaasnevad täiskasvanute pilliõppega harrastusõppes. Kasutusel on kolm pilliõppe meetodit: individuaalne lähenemine, kuulmise järgi õppimine ja kiirõppe meetod. Uurimistöö eesmärgiks on tuua esile projekti käigus kasutatava kiirõppe meetodi lihtsad ja keerulised etapid ning leida efektiivsed meetodid kiires õpetusprotsessis, mida saab rakendada nii eesti torupilli mängutehniliste võtete kui ka lugude õpetamisel. Projekti pedagoogiline eesmärk on õpetada osalejatele selgeks eesti torupillimängu esmased mänguvõtted ja lihtne lugu. Uurimistöös kasutatakse tegevusuuringut, mis kuulub kvalitatiivsetete uuringutüüpide alla. Analüüsi aluseks on küsimustik, video salvestised ja päevik.en
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4520855*esten
dc.language.isoeten
dc.publisherTÜ Viljandi Kultuuriakadeemiaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rightsopenAccesset
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectmagistritööden
dc.subjectmuusikapedagoogikaen
dc.subjectõppemeetodiden
dc.subjectblogiden
dc.subjecttorupilliõpetusen
dc.subjectpilliõpetusen
dc.subjectpärimusmuusikaen
dc.subjectkuulmise järgi õppimineen
dc.subjectmängutehnikaen
dc.subjecteesti torupillen
dc.titleEesti torupilli tutvustava videoblogi "100 torupilli" pedagoogilised aspektiden
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International