Show simple item record

dc.contributor.advisorSaks, Katrin, juhendaja
dc.contributor.authorNikolajev, Katrin
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2021-08-02T14:02:09Z
dc.date.available2021-08-02T14:02:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/73170
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5453835*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.othermagistritöödet
dc.subject.otherkaugõpeet
dc.subject.otherenesejuhtimineet
dc.subject.otherõpilasedet
dc.subject.otherkolmas kooliasteet
dc.titleDistantsõppega toimetulekut ja eneseregulatsioonioskust toetavad ja takistavad tegurid ühe kooli III kooliastme õpilaste kogemustele tuginedeset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess