Kunstide ja tehnoloogia õpetaja magistritööd. Teacher of Arts and Technology master's theses
Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/82674
Sirvi
Sirvi Kunstide ja tehnoloogia õpetaja magistritööd. Teacher of Arts and Technology master's theses Märksõna "e-õpe" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 9 9
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Auditoorse ja videoõppe õppevormi eelistused 3D modelleerimistarkvara Solid Edge kasutamise õppimisel Miina Härma Gümnaasiumi 7.- 8. klasside õpilaste näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Aljo, Andre; Soobik, Mart, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaClassroom learning and video learning form preferences when learning to use the 3D modeling software Solid Edge on the example of the 7th-8th grade students of Miina Härma Gymnasium. In technology education, it is important to develop students' practical skills and knowledge using 3D modelling software. The purpose of this research was to find out which form of learning basic school students prefer when learning 3D modelling software Solid Edge. The study helped to find out which teaching methodology proves to be more effective, which supports the use of a specific modelling program in the context of engineering education. The main goal of the research was to compare two different learning formats in terms of students' preferences when learning to use Solid Edge. For this purpose, two different learning techniques were used: classroom learning on the one hand and also learning videos were created and lessons were conducted based on them. To evaluate the results, a questionnaire survey was prepared and conducted, comparing the advantages of both techniques and their impact on students' skills in 3D modelling.listelement.badge.dso-type Kirje , Distantsõpe I kooliastme muusikaõpetuses õpetajate ja lapsevanemate vaates(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Hellamaa, Kerli; Kivilaan, Tiiu; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Käsitöö ja kodunduse õpetamine distantsilt - õpetajate kogemused(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Murs, Lilia; Ilusmets, Thea; Pink, Anu, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaMagistritöö uurimisprobleemiks oli see, kuidas toimus käsitöö- ja kodunduse õpetus II ja III kooliastmes distantsõppe perioodidel. Eesmärgiks oli kirjeldada õpetajate kogemusi käsitöö ja kodunduse aines distantsõppe perioodil ja kogutud info põhjal anda ülevaade, millised olid käsitöö ja kodunduse õpetajate head praktikad ning millised olid kitsaskohadlistelement.badge.dso-type Kirje , Lapsevanemate kogemused esimese kooliastme õpilaste distantsõppest ühe kooli näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Paide, Inga; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Nutiseadmete kasutamine III kooliastme kunstiõpetuse õuesõppe tunnis(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Pevgonen, Anneli; Vallikivi, Mari, juhendaja; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Rahvuslikud tööd käsitöö ainekavas(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2018) Esko, Heli; Pink, Anu, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Sootundlikud õppemeetodid kunstiõpetuse II ja III kooliastme ainetundides(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019) Vaaderpall, Mari; Altpere, Keret, juhendaja; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Teatrikujundust käsitlev digitaalne õpiobjekt gümnaasiumile(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2023) Unt, Liina; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaMagistritöö eesmärgiks on koostada digitaalne õpiobjekt „Teatrikujundus” gümnaasiumile ning täiustada ja parendada seda ekspertide tagasiside põhjal. Eesmärk lähtub uurimisprobleemist: teadaolevalt puuduvad gümnaasiumiastmele teatrikujundust käsitlevad vabavaralised digitaalsed õppematerjalid, mis annaksid tervikliku ülevaate teatrikujundusest ning sisaldaksid sellega seotud ülesandeid. Selleks sõnastati uurimisküsimus koos alaküsimustega: ● Milline on õpiobjekti rakendatavus teatrikujunduse käsitlemisel gümnaasiumis? ○ millistes õppeainetes on võimalik õpiobjekti kasutada? ○ kuidas tuleks õpiobjekti täiendada ja parandada, et see vastaks õppevajadustele?listelement.badge.dso-type Kirje , Trükitehnikate õpetamine põhikooli II ja III astme kunstitundides ja digitaalne õppematerjal kunstiõpetajatele(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2018) Zimm, Krista; Vaas, Irja, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond