Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni teadustööd
Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/15408
Autoriõigustest tulenevatel põhjustel on enamusele töödest ligipääs lubatud ainult TÜ arvutivõrgu piires
Sirvi
Viimati lisatud
Kirje Baltic Media Health Check 2015/2016(The Baltic Centre for Media Excellence, 2017) Puriņa, Evita; Loit, Urmas; Krūtaine, Aija; Staselis, RytasKirje Keskkonnaajakirjade ja -saadete kasutamispraktikad gümnaasiuminoorte sihtrühmas: väljakutse Eesti loodus- ja keskkonnaväljaannetele(Tartu Ülikool, 2015) Kask, Sander; Kiisel, Maie, juhendaja; Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Ühiskonnateaduste instituutKirje Keskkonnameedia kasutamispraktikad keskkonnakasutajate sihtrühmas(Tartu Ülikool, 2015) Kask, Sander; Kiisel, Maie, juhendaja; Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Ühiskonnateaduste instituutKirje Mapping Digital Media: Estonia(2013) Loit, Urmas; Siibak, AndraKirje Ajakirjanike töörahulolu kujundavad tegurid(Tartu Ülikool, 2010) Nikkolo, Merili; Vadi, Maaja, juhendajaKirje Characteristics of science coverage in Soviet Estonian newspaper Rahva Hääl(2009) Olesk, ArkoKirje Implementation of the concept of media education in the Estonian formal education system(2010-11-16) Ugur, KadriKadri Uguri doktoritöö uurib meediaõpetuse võimalusi Eesti formaalhariduse raamides, võttes aluseks Euroopa lähenemisviisi meediapädevusele, meedia- ja hariduspoliitikale. Teaduspublikatsioonidel põhinevas doktoritöös jõutakse järeldusteni, et seni kehtivates põhikooli ja gümnaasiumi riiklikes õppekavades sätestatud meediapädevusega seotud õpitulemused on ainult osaliselt vastavuses noorte reaalse meediakasutusega ning on seega vähetähtsad, kuna ei kujunda noortes liberaalsel meediaturul toimetulekuks vajalikku suutlikkust. Teisalt osundab doktoritöö õpetajakoolituse süsteemis leiduvatele ressurssidele, kuna õpetajate valmisolek meediaõpetuse kui läbiva teema õpetamiseks eeldab kõrgkoolis eksisteeriva kompetentsi senisest teadlikumat kaasamist tasemekoolitusse. Doktoritöös analüüsitakse Eesti praegust meediaõpetuse rakenduspraktikat niihästi õppekava kui metoodika aspektist ning esitatakse rakendusmudel, mis kaasab meediaõpetuse arendusse senise kogemuse refleksiooni, meediakasutus- ja haridusuuringud, poliitilised otsused, õpetajakoolitust, metoodika ja praktilised rakendused.Kirje The Visual Form of Estonian Newspapers from 1806 to 1940 and the Appearance Spiral Model.(2008) Kurvits, RoosmariiKirje Turustatud (virtuaal) elud.(2006) Siibak, AndraKirje Riskialtid tiigrikutsud: eesti lapsed kui (uue) meedia kasutajad.(Tallinna Ülikooli kirjastus, 2008) Kalmus, Veronika; Ots, LooneKirje Recreating Journalism after Censorship. Generational Shifts and Professional Ambiguities among Journalists after Changes in the Political Systems.(Polish Communication Association, 2008) Lauk, Epp; Høyer, SvennikKirje The 1940 Soviet Coup-d'Etat in the Estonian Communist Press: Constructing History to Reshape Collective Memory.(Communication and Media Research Institute of the University of Westminster., 2008) Lauk, Epp; Kreegipuu, TiiuKirje Uudistemagasin kui sotsiaalne ressurss teismelistele. Kvalitatiivne uurimus telesaate „Reporter” retseptsioonist(Tartu Ülikool, 2007) Veidenbaum, Kristina; Harro-Loit, Halliki, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduskond; Tartu Ülikool. Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakondKirje Euroopa avalikkus ja euroinfo Eestis(Tartu Ülikool, 2007) Pullerits, Evelin; Lauristin, Marju, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduskond; Tartu Ülikool. Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakondKirje Võimusuhete konstrueerimine nõukogude ajalehediskursuses 1946-1979(Tartu Ülikool, 2007) Mõistlik, Anu; Lauk, Epp, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduskond; Tartu Ülikool. Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakondKirje Geneetiliselt muundatud organismidega seonduvate riskide käsitlemine Eesti ja USA ajakirjanduses (ajalehe The Washington Post näitel) ajavahemikul 1999-2004(Tartu Ülikool, 2007) Lai-Neubacher, Piret; Lauristin, Marju, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduskond; Tartu Ülikool. Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakondKirje 35-tunnine gümnaasiumi meediaõpetuse kursus ja selle tagasiside analüüs Lähte Ühisgümnaasiumi näitel(Tartu Ülikool, 2007) Hindrikson, Annely; Harro-Loit, Halliki, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduskond; Tartu Ülikool. Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakondKirje Crystallizing and Emancipating Identities in Post-Communist Estonia.(Routledge, 2007) Vihalemm, TriinKirje (Re)Construction of Collective Identities after the Dissolution of the Soviet Union: The Case of Estonia.(2007) Vihalemm, Triin; Masso, Anu