Show simple item record

dc.contributor.advisorTilga, Henri, juhendaja
dc.contributor.authorVahtra, Kaija
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituutet
dc.date.accessioned2022-10-03T08:58:10Z
dc.date.available2022-10-03T08:58:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/84438
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu: Tartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/
dc.subjectmagistritöödet
dc.subjectautonoomsuse toetuset
dc.subjectstruktuuret
dc.subjectõpetamisstiilidet
dc.subjectpsühholoogilised baasvajadusedet
dc.subjectautonoomne motivatsioonet
dc.titleKehalise kasvatuse õpetaja autonoomsust toetava, struktuuri pakkuva, kontrolliva ja kaootilise käitumise seosed õpilaste motivatsioonile kehalises kasvatuses ja vabal ajalet
dc.title.alternativeThe relationship between autonomous, structural, controlling and chaotic behaviour of physical education teachers to the motivation of students in physical education and leisure timeet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess