Browsing by Author "Jaggo, Jaanus, juhendaja"
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
Item Designing a Construction System for Blastronaut Players(Tartu Ülikool, 2023) Sulg, Markus; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutBase-building is an essential part of the Blastronaut game. The goal of this thesis is to figure out problems of the existing construction system and improve it based on player feedback. The implementation is deployed in two major Blastronaut updates, which were used for user testing. The resting results concluded that the developed systems are impactful as in most cases the usability effectiveness score is rated over 80%. The thesis ends with suggestions for future development.Item Developing User-Generated Content Distribution Systems for Blastronaut Game(Tartu Ülikool, 2022) Treikelder, Toomas; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutMaintaining the user base for a video game is a challenging task. Prior research has shown that enabling players to contribute their own content can help with the longevity of a game. The main goal of this thesis is developing a solution to support User-Generated Content (UGC) distribution in the video game Blastronaut. The thesis specifically focuses on distribution of game modifications. Tools for game content creation and distribution in other games are examined for reference. Subsequently, a new solution is built on top of pre-existing game data management logic in the game. The added content distribution solution is designed to allow players to download, create and publish content packages for Blastronaut as seamlessly as possible. To achieve this, the game’s data management logic is extended to support the concept of distinct content packages that can be installed, uninstalled, and shared. The Steam Workshop is used as a platform for the distribution of this content. An initial working solution is finished, and usability testing is conducted to gather feedback about the developed solution. It is concluded that the developed system is suitably intuitive to use but would need future work to make it production-ready. Potential issues with the solution are analysed, and concrete suggestions made for future development.Item Dwarf Block Game Development - Dwarf Simulation(Tartu Ülikool, 2020) Beljajev, Aleksei; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutThe thesis describes the process of creating non-player controlled characters for video game Dwarf Block. An overview of different approaches for implementing an artificial intelligence (AI) in games is given. In order to figure out what features are important for creating a good AI, various tests were conducted and results analyzed.Item Dwarf Block Game Development - Dynamic Environment(Tartu Ülikool, 2020) Mäemees, Märt; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutThis Bachelor’s thesis describes the techniques used to implement a dynamic voxel terrain system for the game Dwarf Block. It is explained how the marching cubes algorithm was used to build the meshes in Unreal Engine 4. Performance of the mesh building is measured and used to validate that the system is suitable for use in a realtime game. For procedural generation of the landscape, three different terrain data generator implementations are compared. From these, the best one is determined based on opinions gathered through user testing.Item Ehitise vananemise simuleerimine Godot mängu-mootoriga(Tartu Ülikool, 2022) Kuusik, Karl; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesolev magistritöö kirjeldab algoritmi, millega saab luua ajas vananevaid ehitisi, vasta-valt kasutatud ehitusmaterjalides toimuvatele füüsikalistele protsessidele. Samuti antakse ülevaade eri materjalide vanandamisest arvutigraafikast ning selle jaoks kasutatud meetodi-test. Lisaks kirjeldatakse Godot mängumootoris algoritmi implementatsiooni ja tuuakse välja selle käigus tekkinud probleemid ning nende probleemide lahendused. Saadud tule-must analüüsitakse ja diskuteeritakse võimalikke tuleviku edasiarendusi.Item Mallide lisamine Blastronaut mängu protseduurilisele generaatorile(Tartu Ülikool, 2021) Spitsõn, Silver; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesolevas bakalaureusetöös täiendatakse Blastronaut mängu protseduurilist generaatorit mallide põhise süsteemiga. See süsteem kombineerib protseduuriliselt genereeritud maailma käsitsi loodud mallidega. Mallide koostamiseks loodi ka redaktor, mis teeb mallide loomise kasutajasõbralikuks ja võimaldab mängijatel ise malle luua. Redaktori hindamiseks viidi läbi kasutaja testimine, mille käigus koostas kasutaja oma malli ja andis sellele protsessile tagasisidet. Töö lõpus hinnatakse malli põhise süsteemi sobivust Blastronaut mängule ja pakutakse võimalusi selle edasi arendamiseks.Item Nutikad lahendused arvutimängude turunduseks(Tartu Ülikool, 2022) Tiku, Katre; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesolevas bakalaureusetöös luuakse juhend ja töövahend arvutimängude turundamise lihtsustamiseks. Juhendis antakse nõu ja pakutakse efektiivseid viise erinevatel sotsiaalmeedia-platvormidel mängude turundamiseks. Töövahend võimaldab mängust tehtud videoklippe töödelda ja neid postitada Twitterisse, YouTube’i ja TikToki. Samuti viidi iseseisvate mänguarendajate hulgas läbi uuring, et selgitada välja milliseid meetodeid nad turundamiseks kasutavad ning saadud tagasiside põhjal täiendati loodud juhendit. Töö lõpus hinnati juhendi ja tööriista sobivust iseseisvate mängude turunduse lihtsustamiseks.Item Profiler Improvements for the Godot Game Engine(Tartu Ülikool, 2023) Reis, Mateus Surrage; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutGodot is an open-source game engine, a large, complex and growing open source software project. As one, it’s in constant need of improvement and volunteers to contribute to the codebase by adding features and fixing bugs. The goal of this thesis is to improve the current built-in code profiler in Godot. The main improvement made was the repair of a major bug in the profiler. This bug caused all internal Godot functions to fail to be reported on, and the time spent in them to disappear from the profiler. The actual cause of the bug was the lack of a mechanism to profile these functions. The fix was accomplished by adding such a mechanism to the existing profiler, enabling previously unavailable information gathering. In addition, two related profiler usability improvements were contributed: sorting entries by column and plot zoom/pan. These improvements were completed and contributed back to the project as pull requests.Item Shape Grammar Editor(Tartu Ülikool, 2023) Plans, Mathias; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutThis thesis presents a new way to generate procedural meshes in Godot games. Two new tools were developed. First, the shape grammar editor that can be used to define parameters for a shape grammar. The grammar rules are defined on a visual representation of the shapes, which makes the designing process of the grammar intuitive. Then, that shape grammar is used in Godot plugin to create meshes in real-time applications. Both tools are built on newly devised algorithms and data structures that handle the topology and geometry of 3D shapes. It is shown that the tools given in the grammar editor are enough to create variable shaped objects.Item Twitch Integration for Blastronaut Game(Tartu Ülikool, 2022) Andreas, Hans Matthias; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutTwitch live streaming is a popular form of entertainment for many people with interest toward video games. Since acquiring players for their games is a challenge for most developers, live streams provide an additional way to get noticed. Many games provide creative ways to make the live stream more engaging by integrating different Twitch services. This thesis describes the design and implementation of a Twitch integration for the game Blastronaut. The goal is to develop an in-game robot that is controlled by the Twitch viewers and can be played before the final release of the game. The solution will then be user tested and the feedback will be analysed to measure the suitability of such a solution.Item Vastaste liikumise arendamine Blastronaut mängule(Tartu Ülikool, 2021) Tarelkin, Erik; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesolevas töös kirjeldatakse erinevaid vastaste liikumise viise mängudes ja luuakse kolm erinevat tüüpi vastase liikumist mängule Blastronaut. Seejärel hinnatakse valminud vastaste liikumise jõudlust ja vastaste sobivuse hindamiseks viiakse läbi kasutajakogemuse testimine. Saadud tulemuste põhjal selgitatakse välja, millistele liikumistüüpidele tuleb rohkem tähelepanu pöörata, et mäng oleks võimalikult huvitav.Item Vee simulatsiooni loomine Blastronaut mängule(Tartu Ülikool, 2022) Tammekun, Arlo; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutUurimistööd on näidanud, et interaktiivsus mängib olulist rolli videomängu nautimises ja kaasahaarava mängukeskkonna pakkumine motiveerib mängijaid hiljem tagasi tulema. Käesolevas bakalaureusetöös kirjeldatakse videomängudes kasutusel olevaid vee simulatsiooni meetodeid ning luuakse vee simulatsioon Godot mängumootoris arendatud videomängule Blastronaut. Töö lõpus viiakse läbi jõudlustestimine simulatsiooni jõudluse hindamiseks ning kasutajatestimine, et hinnata simulatsiooni visuaalset ühtivust, füüsikalist käitumist ja mõju mängule.