Loodusteadusliku hariduse keskuse üliõpilastööd – Student works
Browse by
Recent Submissions
-
Õpetajakoolituse üliõpilaste arusaamad loodusainete integreeritud õpetamisest
(Tartu Ülikool, 2022-06-08) -
Õpilaste teadmised ja suhtumine vaktsineerimisse 9. ja 11. klassi näitel
(Tartu Ülikool, 2022-06-08) -
DIGITAALSETE ÕPPEVAHENDITE KASUTAMINE LOODUSAINETE TUNDIDES
(Tartu Ülikool, 2022-06-08) -
Gümnaasiumiõpilaste loodusteadustega seotud elukutsete valikut mõjutavad tegurid
(Tartu Ülikool, 2022-06-08) -
Video kui õppevahend teemal „Alused ja happed“ ühe kooli näitel
(Tartu Ülikool, 2022-06-08) -
Õpilaste ettekujutus loodusainete õpikeskkonnast põhikoolis
(Tartu Ülikool, 2022-06-08) -
Gümnaasiumiastmele kursuse “Immunoloogia” koostamine, selle kursuse õpetamine ja õppe-efektiivsuse hindamine
(Tartu Ülikool, 2022-06-08) -
Klassikalisest geneetikast arusaamine ja teadmiste rakendamine Eesti gümnaasiumiõpilaste näitel
(Tartu Ülikool, 2022-06-08) -
Gümnaasiumiõpilaste keskkonnateadlikkus ja -hoiakud metsamajanduse näitel
(Tartu Ülikool, 2022-06-07) -
Õpilaste arusaamine energiast bioloogia-alases kontekstis
(Tartu Ülikool, 2022-06-07) -
10. klassi õpilaste hinnangud keskkonnaprobleemide õppimise suhtes ning nende keskkonnakäitumine
(Tartu Ülikool, 2022-06-07) -
Tartumaa gümnaasiumiastme õpilaste hoiakud, arusaamad ja käitumismustrid jäätmekäitluses
(Tartu Ülikool, 2022-06-07) -
12. klassi õpilaste arusaamad energiast igapäevaelus
(Tartu Ülikool, 2022-06-07) -
Jäätmekäitluse õppematerjali „Jäätmed pole kõigest prügi“ koostamine 6. klassile
(Tartu Ülikool, 2022-06-07) -
Gümnaasiumi õpilaste arvamused tuleviku karjäärivalikutest ja enesehinnangud 21. sajandi oskustele
(Tartu Ülikool, 2022-06-07) -
8. ja 11. klassi õpilaste ja õpetajate arusaamad säästvast arengust ja selle õpetamisest ühe kooli näitel
(Tartu Ülikool, 2022-07-06) -
Õpimotivatsiooni võrdlus 8. ja 1. klassi õpilaste näitel kontakt- ja distantsõppe tingimustes
(Tartu Ülikool, 2022-07-06) -
Veebikommentaatorite arusaamad toitumisest populaarsete dieetide kontekstis Delfi foorumite näitel
(Tartu Ülikool, 2022-07-06)